انجمن نساجی گیلان

انجمن نساجی گیلان

گروه متخصصین و مشاورین صنعت نساجی گیلان
انجمن نساجی گیلان

انجمن نساجی گیلان

گروه متخصصین و مشاورین صنعت نساجی گیلان

آغاز به کار نمایشگاه های نساجی ، فرش و پوشاک در تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، بزرگترین شرکت ها، برندها، کارخانه ها و واحد های تولیدی صنعت نساجی ایران و جهان از امروز در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی تهران گردهم آمدند تا ضمن ارائه نوین ترین دستاوردهای خود و همچنین تبادل دانش و فناوری، زمینه همکاری های تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری با شرکت های ایرانی را فراهم کنند.  ادامه مطلب ...

بانکهای برج ساز

به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع نساجی ایران ، یکی از مشهورترین برج سازها و سازندگان هایپرمارکت ها و ساخت وسازهای کشور، بانک سپه است، طبعاً زمانی که متوجه سودآوری ساختمان سازی می شود توجهی به صنایع نشان نمی دهد.

مهندس مروج ضمن اشاره به مقایسه صنایع نساجی و صنایع مبلمان از سوی یکی از خبرنگاران، ابراز داشت: هر صنعتی، ویژگی های خاص خود را دارد، قاچاق مبلمان به دلیل حجم و وزن زیاد کالاهای این بخش، بسیار گران تمام می شود در حالی که وزن پارچه های وارداتی که در پارچه فروشی های خیابان زرتشت تهران عرضه می شوند، حدود 150-100 گرم بر متر مربع است. ضمن این که همیشه فکر می کنیم پارچه های قاچاق را با قاطر قاچاق می کنند در حالی که قاچاق با کانتینر هم انجام می شود! 
ادامه مطلب ...

توصیه نامه بانک مرکزی به چهار بانک طلبکار از صنعتگران

دبیر انجمن صنایع نساجی اعلام کرد: بانک مرکزی قرار است توصیه نامه ای که چهار بانک خصوصی که در سال های گذشته دولتی بودند برای اجرای دستورالعمل صادر شده ارسال کند که این بانک ها برای تسویه بدهی های ارزی صنعتگران مطابق بانک دولتی عمل کنند.

  ادامه مطلب ...

نشست مشترک جامعه متخصصین نساجی ایران با انجمن نساجی ایران

عصر روز یکشنبه هشتم شهریور ماه دبیرخانه انجمن میزبان نشست مشترک هیات رییسه دوتشکل نساجی کشور بود. در این نشست که آقایان مهندس مروج و دکتر شیبانی و محمد مهدی رییس زاده از انجمن صنایع نساجی ایران و آقایان مهندس عبدالحمید فیضی و مهندس بهرام حریری و مهندس محمد تقی دانایی و دکتر شاهین کاظمی حضور داشتند در خصوص مسائل و مشکلات صنایع نساجی و پوشاک کشور بحث و تبادل نظر شد در این نشست بر گسترش همکاری های مشترک فیمابین دو تشکل تاکید شد و در خصوص برنامه راهبردی صنعت نساجی و پوشاک که اخیرا توسط دولت منتشر شده و نیز قانون مشاغل سخت و زیان آور و مشکلات و نارسایی های ناشی از فقدان آموزش های کاربردی نیز مذاکراتی صورت گرفت.

95درصد برندهای پوشاک موجود در بازار کشور تقلبی است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دبیرکل انجمن صنایع نساجی ایران معتقد است : برخورد قهری درد قاچاق نیست . در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز راهکارهای مبارزه با قاچاق پیش بینی شده که یکی از فرایندهای آن ثبت رسمی نمایندگی ها است .


رئیس زاده افزود : باید از تولید داخلی حمایت شود.


حمایت از تولید و رفع موانع آن نیازمند جلب سرمایه داخلی ، فرهنگ سازی و رفتارهای متناسب مردم است .  ادامه مطلب ...

افت تولید فرش ماشینی و پتو نسبت به سال گذشته

متاسفانه پول ما در اختیار کشورهایی بود که در صنعت نساجی حرف هایی برای گفتن داشتند. وبه جای طلب کشور انواع و اقسام پارچه و پوشاک و نخ به کشور وارد شد.

به گزارش مازند اصناف؛ مهدی یکتا دبیر اتحادیه تولیدکنندگان نساجی در خصوص برنامه راهبردی برای گسترش صنعت گفت: من این برنامه را دیده ام اما هنوز آن را در اتحادیه بررسی نکرده ایم. وی در مورد اهداف این برنامه گفت: طبق این برنامه صنعت نساجی تا پایان سال ۱۴۰۴، کشور ما از نظر صادرات نساجی کشور پنجاهم دنیا خواهد شد در حالیکه الان هشتادمین کشور در این صنعت هستیم. 

ادامه مطلب ...

بزرگان صنایع نساجی در تهران

بزرگترین شرکت ها، برندها، کارخانه ها و واحدهای تولیدی صنعت نساجی جهان از 13 تا 16 شهریور در تهران و در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات، مواد اولیه و محصولات نساجی ایران گردهم می آیند.

به گزارش خبرنگارما، در این نمایشگاه علاوه بر 162 تولید کننده داخلی،10 شرکت بزرگ خارجی ازهندوستان، ترکیه، اسپانیا و انگلستان که جزء کشورهای برتر حضور نساجی جهان محسوب می شوند، شرکت دارند.