احسان سلطانی مشاور تحقیقاتی انجمن صنایع نساجی ایران در رابطه با مشکلات حوزه برند در بخش صنعت نساجی گفت: با بررسیهای صورتگرفته در سطح بازار تهران بیش از 90درصد کالاها با نام برند تقلبی وارد میشوند و تولیدکنندگان ایرانی نیز در زمینه عرضه پوشاک با نام تقلبی فعالیت میکنند که این موضوع برای صنعتگران کشورمان فاجعهیی بیش نیست. وی ادامه داد: عمدهترین دلیل کپی کردن برند در ایران به عواملی چون هزینه بالای تولید و عدم حمایت از سوی دولت و ترویج فرهنگ در زمینه مصرف کالای وارداتی بستگی دارد که امیدواریم سیاستگذاران به دنبال پایهگذاری صحیح، فضایی آسان برای ثبت کردن برند صنعتی در جامعه به ارمغان آورند